حامی موبایل
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

شرایط و قوانین

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت اطلاع مناسب از شرایط خرید و استفاده از خدمات مجموعه حامی موبایل به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب سایت حامی موبایل هنگام استفاده از پروفایل شخصی، سفارشات خرید موبایل و بیمه موبایل، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری حامی موبایل و سایر خدمات ارائه شده توسط حامی موبایل به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات حامی موبایل است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین حامی موبایل از سوی کاربر است.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های حامی موبایل منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های حامی موبایل تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– تحویل کالا ما بین ۱ تا ۵ روز کاری صورت می گیرد.

– کالای خریداری شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی شود و تحت شرایط شرکت گارانتی دستگاه خدمات ارائه می شود.

– مسئولیت رجیستری گوشی های موبایل به عهده شرکت گارانتی می باشد و ثبت مالکیت گوشی باید توسط خود خریدار در سامانه همتا انجام گیرد و حامی موبایل در قبال این موارد مسئولیتی به عهده نمی گیرد.

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در کشور است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. حامی موبایل به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت حامی موبایل به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. حامی موبیال همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در حامی موبایل به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای حامی موبایل محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– حامی موبایل مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای حامی موبایل محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت حامی موبایل، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای حامی موبایل محفوظ است. حامی موبایل در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت حامی موبایل می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، حامی موبایل جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.
– تمامی پرداخت ها تنها به صورت آنلاین و پرداخت اینترنتی امکان پذیر خواهد بود.
– از آنجا که حامی موبایل یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال سفارش، مشتریان ابتدا توسط حامی موبایل بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
– در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی حامی موبایل، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده می‌شود.
– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت‌انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید (dkc) سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که حامی موبایل هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات حامی موبایل اقدام کند.
همچنین از آنجا که حامی موبایل یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

خسارت در هنگام حمل و نقل

حامی موبایل همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و حامی موبایل تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش حامی موبایل اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش حامی موبایل ارسال شود.

قوانین ثبت و خرید بیمه موبایل

-تمامی سقف های تعهدی بیمه موبایل به شکستگی، آبخوردگی، سرقت (شکست حرز) و سایر حوادث خدمات می دهد.

-بیمه های ۷ و ۱۴ میلیون تومان با کسر فرانشیز ۳۰ درصد بابت خسارت جزئی و ۴۰ درصدی بابت خسارت کلی و همچنین سایر بیمه ها با کسر فرانشیز ۴۰ درصدی به خسارت جزئی و کلی خدمات می دهند.

-تمامی گوشی های موبایل و تبلت بیمه شده تا یک سال از تاریخ تایید اطلاعات دستگاه و ثبت بیمه، تحت پوشش بیمه موبایل سامان قرار می گیرند.

-در صورت ثبت اطلاعات اشتباه فردی و دستگاه بیمه شده تمام مسئولیت این امر به عهده مشتری می باشد و مجموعه حامی موبایل امکان اصلاح اطلاعات را نخواهد نداشت.

-تمامی دستگاه های نو و کارکرده می بایست بدون هر گونه تعمیر سخت افزاری باشند و در صورتیکه در هنگام خسارت دستگاه مشخص شود که دستگاه تعمیر شده است بیمه نامه ابطال و مبلغ بیمه نامه عودت داده نخواهد شد و مشتری حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

-عکس های ثبت شده جهت تشخیص سلامت گوشی موبایل و تبلت باید مربوط به دستگاه بیمه شده باشد و باید بدون هرگونه روتوش و تغییری ارسال شوند. درصورتیکه عکس های ارسالی مربوط به دستگاه بیمه شده نباشد و یا تغییری در آن ایجاد شده باشد، بیمه سامان حق ابطال بیمه نامه را دارد و مشتری حق اعتراضی ندارد.

-مجموعه حامی موبایل به عنوان عاملیت فروش مرکزی بیمه موبایل سامان با برند سامان حامی تنها مسئول ثبت و فروش بیمه موبایل را دارد و کلیه خدمات بیمه به عهده بیمه سامان بوده که از قسمت ثبت آنلاین خسارت قابل پیگیری می باشد.

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
کالا چند روزه به دست من میرسد؟
کالا ها حداکثر بعد از 5 روز کاری به دست شما میرسند. این زمان بسته به شهر اقامت شما میتواند کوتاه تر باشد.
موبایل ها دارای گارانتی هستند؟
تمامی موبایل های موجود در فروشگاه حامی موبایل دارای 18 ماه گارانتی هستند.
بیمه موبایل در برابر چه چیز هایی گوشی را بیمه می کند؟
در برابر شکستگی، آبخوردگی، سرقت(شکست حرز) و همه آسیب های ممکن
هزینه بیمه موبایل چه قدر است؟
بسته به ارزش فعلی هر گوشی متفاوت است. در کل نسبت به قیمت خود گوشی بسیار کم است. تعرفه بیمه ها را از قسمت ثبت بیمه مشاهده کنید.
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات حامی موبایل با آدرس ایمیل شما انجام می شود.